星期六, 9月 23, 2006

講下Mega Box

由於小弟公司下年有部份Department會搬去MegaBox (因為賣左舊廈), 所以對Megabox既進展唔多唔少都有特別留意下.., 近日聽到新聞話佢引入幾個大型租戶, 有冒險樂園, B&Q /百寶商(賣家居野), 仲有溜冰場, 好似好勁咁...但係我實在幾想知佢會唔會攪得成功... 小弟黎講不嬲非常非常欣賞新鴻基攪商場既實力, 最令我欣賞既係新城巿同APM, 我完全估唔到APM可以攪得咁旺, 開左年半都仲係咁多咁多人...(當然經濟好左係一個原因).... 不過APM, 新城巿, 又或者新都會等等, 都係因為隔離就有一個交通樞紐, 而且亦係區內唯一最大商場, 所以我覺得佢地係有認真揀過地方, 至於Megabox..., 我又係有D擔心... 1. 交通真係唔方便, 佢Quote就話接連多條九龍主要幹道, 鄰近九龍灣地鐵站, 駕車或乘公共交通工具(請留意佢主頁寫左 "公"具), 均可輕鬆抵達... 我真係好想問下佢地有無嚮地鐵站行過過去, 大佬呀, 嚮MTR過去, 我估15mins都唔得.., 中間仲要經過德福新舊兩個商場, 人地恒隆又攪得唔錯, 除左去朝聖之外, 再去其實真係諗過先.... 仲有喎, 接連九龍主要幹道.., 我頂, 人地個度都無得轉番入黎, 關你鬼事咩..., 同埋主要幹道都係因為去第二區先行, 無啦啦黎你個度?? 係咪咁有 selling point 呀?? 即管睇下你無左地鐵火車係咪都攪得咁成功!~ 2. 講消費潛力, 東九龍區數得出既大商場已經好多, 新都城, APM, 德福, 荷里活.., 有呢四個嚮度搶生意, 遠少少仲有個又一城, 基本上所剩已經無幾.., 再加上後生仔女鐘意去旺角/尖咀/銅鑼灣, 仲邊度有人會去你個度?? 當然你會有一班嚮個度放工無野做既上班一族去你個度行下..., 但係消費最多既星期六及日..., 變左無人去, 你睇下D租戶會點話你?? 嘉里建設本身有咩商場小弟其實無去留意過, 唔知往積如何.., 當然我POINT OUT到出黎既野班management一定有諗過, 會點解決我都其實好想知, 係咪單靠接駁巴士同行人天橋就得? 我都好想睇真D... 想當年我都critise過APM, 但係SHK証明比我睇佢幾咁有料.. 自問小弟都係住嚮東九龍咁多, 多個大商場俾我hea下時間我都好想, 最好多D餐廳比我試下添!~ 無論如何都祝你成功...~

越黎越懶寫...

大檸樂, 覺得自己又開始有少少懶寫 Blog, 曾經我經歷過一段時間忙到嘔無乜點寫, 但係寫寫下KEEP番實在覺得記得自己一D特別野既重要性, 再加上番轉頭睇番個陣時個陣會心微笑既感覺, 實在係一種好大既原動力令我又再繼續寫... 不過呢排個人實在大累, 唯有減少寫既次數, 但係每次都寫番多少少俾自己睇下.. 話說上個WEEK個人幾開心, 點知到左星期一二因為唔係咁舒服心情麻麻左D, 身體一唔好就好易諗埋D唔開心野, 變左個人都DOWN左少少.. 但係到番呢個禮拜尾, 我D心情又番哂黎: ) 話說星期四去左LKF, 同一班 Master 既同學仔第一次出去玩, 本身我已經嚮HAHA同個朋友吹陣水黎個Happy hour, 之後食D野先 join 番佢地一齊玩, 估唔到又幾正, 其實除左我一個係local之外佢地都唔係香港人, 我當然盡哂地主之儀同佢地介紹下LKF, 可惜星期四, 人唔算好多, 俾唔到佢地睇LKF最繁榮既一面, 唔少得cheer一齊飲野, 我嚮度諗講乜既時候就爆左一句 "Welcome to Hong Kong", 哈哈, 個感覺都唔錯!! 可能呢班人都真係後生仔女, 嘩, 飲左少少就開始衝出去跳舞, 仲要係我地去 initiate 其他人一齊玩, 竟然由佢地黎攪氣氛, 我都真係始料不及, 開頭仲驚因為太少人悶親佢地, 估唔到可以 natural high + 攪埋氣氛, 實在都真係無得頂!! 哈哈, 至於我?? 老啦老啦..., 玩陣都要抖下, 哈哈, 玩到咁上下仲要早少少走, 無計啦, 第日仲要番工架嘛, 不過都非常Enjoy!~ 期待下次星期五/六去玩!~ 玩左一日, 到左星期五, 工作既野咪講啦, 放左工, 哈, 講下夜晚~ 好難得一次過約左十幾個IE既同學仔出黎食飯, 其實我都估唔到大家都仲係咁好玩..., 無錯我認有時我真係唔想約太多人, 始終有D會係熟D有D會係無咁熟, 少D人可以傾到計D, 但係有時間唔中約下多D人出黎食飯吹水玩, 又係另一種感覺, 可能我始終都係鐘意熱鬧D....哈哈~~但係...下次搵其他人一齊約啦, 次次都係我攪....頂, 哈哈!! 發覺對住呢班人我真係變得好多野講, 成日都係我同NJ一唱一和, 講真其實係攪緊氣氛架, 哈哈, 大家玩得開心我不知幾想可以唔駛出聲又可以一齊大笑大叫, 呵呵~ 呢班朋友NJ講話一定要珍惜.., 我當然AGREE, 不過.., 其實每一個關係我都希望珍惜的 :) 由於佢地都唔係太好酒精類東西, 我地好多時都係以甜品作尾場, 其實都唔錯, 同佢地食飯唔太駛care食物質素/安排, 佢地都係無乜要求個班, 哈哈, 不過無所謂啦, 食野係配角, 吹水講笑玩先係主菜~~ 呢排因為要讀書所以一個星期總會有兩晚係唔得閒, 反而變得更加珍惜每一晚既時間, 唔..., 黎緊又要諗下星期三五六日點樣玩先!!~

星期一, 9月 18, 2006

心情麻麻...

今日真係唔知發生咩事.., 個人個心情真係好似麻麻地咁.... 照計應該唔會, 因為上星期其實都過得幾開心, 好充實... 但係今日個人真係唔知點形容, 可能因為今日發現自己好似有少少胃痛... 舊同事認為我係因為有壓力所以會係咁.. 不過我真係唔知點解覺得照計應該係無咁大壓力..., 唔通我處理壓力既能力有咁差咩?? 當然經過星期六晚瘋狂一夜身體可能差左, 睇怕我都真係要認真D關心下自己個身心... 做野方面其實唔係大問題..., 只係今日做完野番黎聽到有一句說話令我個人又再有少少心情麻麻... 其實我今日食Lunch先同同事講完我做得幾開心, 應該仲會繼續做落去, 之後雖然我加番句話不過都唔排除可能三個月後我又唔係咁講... 但係我無諗過係三個鐘後我已經有呢個諗法...會唔會快左少少?? 今晚個感覺麻麻地..., 究竟我自己想點?? 唉, 我都覺得自己煩呀... 好..., 呻完哂, 積極番少少... 今晚仲要做功課, 做完有時間..., Update下自己個資料!!!!! 俾番個 Planning 自己, 一定要跟番個 Planning去做我先會有番個方向!~

星期日, 9月 10, 2006

充實的生活

呢排D生活真係幾Full, 每一日都好似總會有D野要做咁.. 星期一晚番屋企食飯 星期二晚上堂 星期三晚去玩 星期四晚上堂 星期五晚去玩 星期六晏晝上堂 星期六晚去玩 星期日休息+準備下星期既野 中間夾著一D做下功課, 執捨下既工作.. 好似每一日都有D目的, 無乜時間諗埋D無謂野.. 呢排個人嚮工作上又開心左, 可能都係因為個環境所至, 所以話呢..., 我真係唔可以離開中環呢個地方..., 離開左中環真係覺得自己無咁Pro..., 剩係呢一點都已經填左我心中一點點既虛榮...哈哈..., 我認架...我係有D貪慕虛榮 :) 呢排都係學好D普通話同英文, 不論 listening 同 oral 都係咁話..., 寫方面, 就真係要睇寫proposal 既功力如何啦, 希望練得多都會有D進步啦...暫時覺得各個方面都配合得幾好, 都算叫住順著自己想既野去行.., 黎緊就真係要放番D時間落去$$$身上, 個巿好似越黎越陌生咁, 我已經無理過佢地好耐.., 連信報都無再睇, 開始越黎越 Out, 真係要睇下點樣可以放番多D時間落去... 暫時 so far so good, 希望呢D日子維持耐D..., 我其實唔係太貪心.., 唔駛我煩, 等我開開心心咁我就OK~ 呵呵 (其實咁樣已經好貪心, 哈).. 祝自己好運~~~

星期四, 9月 07, 2006

融入新環境

新環境?? 我已經覺得唔新啦.. : ) 轉左 Department 其實都未夠一個月, 當中仲要有兩個幾禮拜去左上 Training, 但係已經覺得自己叫做融入左呢個新既地頭... 感覺唔錯, 呢度計埋小弟總共有8位同事+1個老細~ 同其中一個 senior 玩得埋D, 佢話因為佢都係壞人, 所以我地先會咁好傾..., 我地基本上咩話題都傾到, 由玩到做野都OK, 蛇王呢方面大家都有一手 : ) 老細又係唔錯, 不嬲都鐘意D老細係夠雷, 玩得, 有義氣, 會撐自己個隻, 仲要肯教我野, so far 真係幾欣賞佢... 或者講多少少, so far 正式叫做遇過4個老細, 其中3個都好好, 最PK個個.., 真係好PK!!! 真係好鬼難形容...太多仆街野~ 另外有個成日講是非既 Clerical 同事, 希望我唔會俾佢講啦.... 不過另外兩位同事就慘D.., 成日係話題中心... 跟住有另一位正經D既 senior 同事, 正經野最好都係問佢, 答得正路D, 哈哈! 其餘仲有兩位妹妹仔, 一個好一個唔好~ 另外再加兩位師奶, 聽聞又係一個好一個唔好..., 好既我覺得無錯.., 唔好既....well, 我又覺得 so far 無乜野o者~ 總之暫時黎講呢度個環境唔錯, 有野玩有野學, 希望...真係好希望我可以嚮呢個 department 又會留耐D啦 : ) 又希望人工個度, 有得再好D啦... 老細, 睇你表演啦 :)

星期三, 8月 30, 2006

又開學了~

今年開學, 對我又有番意義, 闊別校園3年, 我又再拾起書包上學去...... 唔明點解Postgrad早D開始, 未到9月就開左學, 感覺怪怪地~ 好耐無上過 Lecture, 全堂都好專心咁聽書 (大約釣左5分鐘魚咁大把, 因為有D位好悶 =_=)~ 雖然D野我都算叫做學過/考過, 不過竟然可以學番D underlying meaning, 都總算覺得自己學到野, 賺左~! 呢一個 course 既幾個主要期望... 1. 識多D國內朋友, 學好D普通話 2. 識多D外國朋友, 學好D英文 3. 識多D banking/finance 界朋友, 擴大個network 4. 學到野 5. 轉工加人工 努力~~!

多哂~!

生日後一個WEEK先有時間寫下野, 都係暫時記低番要多謝既人先... 1. 可能係有史以黎最多人同一時間同我一個慶祝生日, 多謝哂同我一齊上堂既同學仔, 我真係估都估唔到你地會幫我慶祝生日~~ 2. 多謝哂屋企人同我預祝生日 3. 多謝哂同我講過生日快樂既你地 4. 多謝陪我一齊食飯既IESOC&FANS 5. 多謝Gilbert陪我飲野慶祝 6. 多謝陪我食Lunch慶祝既同事 7. 當然唔少得多謝F8同學會既你地啦!~ 舊蜜瓜蛋糕真係好正! 希望唔好漏 : ) 多哂~ Update@3/9: 8. 多謝Peggy and Ko既Tie 9. 多謝Outward bound 朋友既慶祝 多哂 Again! : )

星期四, 8月 24, 2006

生日快樂!

恭喜哂恭喜哂!! : )

星期二, 8月 22, 2006

新鮮人??

轉左新Department後, 呢排同D新鮮人同事一齊上堂..... 我望見佢地上堂, 真係好開心咁, 佢地個個都好好學, 上下左右既野都會好想知好想問... 個個都好開心咁上堂... 好開心咁做野... 相反我..., 上都上到悶, 真係好想快快手手打真軍開波做野, 唔好再同我紙上談兵... 有時諗番起..., 3年前既我係咪都係咁?? 3年社會大學既教育係咪已經令我改變左好多?? 無哂剛剛出黎做野個種衝勁?? 真係要諗下駛唔駛俾D refresh 自己.... 但係呢刻..., 快D開波啦....我要跑數欏incentive呀.... : )

星期五, 8月 18, 2006

終於攪掂左~

CFA Level II Passed!! 下年繼續挑戰 Level III~ 加油加油~

星期二, 8月 15, 2006

收歛下...

其實一路都發現自己有呢個問題, 不過到左今日又忽然間醒番起要提下自己.. 有時真係覺得自己講既野太多, 反而聽人地講既時間就放少左.. 真係要改變番下~ 近排又發現自己唔係好識點樣去deal with一D新識既同事..., 唔係好知用一個咩態度去同佢地講野..., 有時又唔想太close relationship, 但係太遠又好似太cool咁...而家真係好怕俾左一個唔好既 first impression每一個人, 廢事以後做野無咁順利.... 雖然有人叫過我cool D, 但係感覺上我又唔係呢D人... 其實真係好想問下大家, 夠竟我同你初初識既時候係咩感覺...., 之後識落左又係點既感覺?? 點樣先可以執好D自己俾人地既 first impression 好D呢?? (放心, 我無乜唔開心既, 只係wonder下o者, 多謝關心 ^^)

星期二, 8月 08, 2006

乜都唔識~

大把野學... 正~ 原來我真係幾鐘意學野~~

星期一, 8月 07, 2006

新環境

好~面對新事物某程度上自己都幾鐘意~ 而家又要去接受一個全新環境, 大量新既工作~ 爽~~~

星期日, 8月 06, 2006

想起6年前的入學...

終於收到 HKU Master of Finance 既 Registration documents..... 令我諗番起六年前讀undergrad的時候....

有很多值得懷念既日子..., 又有後悔的事.... 下星期一會迎接一個新工作環境, 面對新既人和事... 好似又係一個新既轉變~ 嗯~~ 抖擻精神, 加油加油... 有信念就一定成功~

星期四, 8月 03, 2006

軟硬天師 Long Time No See ~~~~

好正好正好正~!!! 好正既一個演唱會~~~ 嘩....真係唔識點形容~ 好彩無錯過呢個Concert! 再講一次!~ 極極極期待07年軟硬Cross達明!

星期三, 8月 02, 2006

都係專心做野算數...

其他人講乜野我又控制唔到.. 連未接觸過既都係咁樣, 擺明就係9 up..... 真係吹到啤一聲...

星期二, 8月 01, 2006

「少年股神」遭證監調查

「少年股神」遭證監調查疑無牌替人投資及收佣  

近年在坊間人氣急升、年僅23歲被譽為「少年股神」的股票投資者楊俊文(Ivan),最近突被證監會調查,據了解,該會已約見部分知情人士,以搜集證據,了解是否有人違法經營股票買賣,而「少年股神」一本原定在書展前推售,教人「炒股」的新書,亦告「胎死腹中」,出版無期。專題組報道 原定為楊俊文出版新書的天窗出版社行政總裁李偉榮證實,Ivan曾在月前向他說明,因有一些法律問題要處理,加上在畢業前覓得新工作,事務繁忙,故新書僅寫了很少內容,就被迫斷稿,因還未到後期的製作階段,故出版社未有損失,而暫時亦未能定出再出版日期,至於是哪些法律問題要處理,對方則無詳細透露。

教「炒股」新書出版無期 

李偉榮表示,出版社早於4月就與楊接觸,邀請他撰寫一本教人投資股票書籍,「少年股神」當時欣然答允,該處女作原定在6月出版,本來還打算安排他在近期舉行的書展舉辦簽名會,與讀者見面。 

記者多次用電話聯絡楊俊文,並留了口信,但對方一直沒有覆電,而楊俊文在7月29日亦缺席樹仁學院,在尖沙咀舉行的一項謝師宴活動。 

證監會發言人表示,該會不會就個別人士有否涉及被調查事宜作出評論。而根據《證券及期貨條例》,任何人士在未持有由證監會發出適當牌照情況下,經營受規管活動,即屬犯法,一經循公訴程序定罪,最高可被監禁七年及罰款港幣500萬元。曾有無牌攬客收佣被控 法律界人士徐沛雄指出,過去曾有人在未持有由證監會發出適當牌照情況下,在網上宣稱自己可助人炒股,並招攬客戶收取佣金,結果被證監會成功檢控。 

他稱,證監會的調查手法,一般是約晤嫌疑人士,要求提供資料,了解事主有否替人「落盤」買賣股票,之後亦會再約晤第三者搜集證據,這個過程可能需要較長時間,但如果有人公開宣稱,可為客戶投資股票,但卻沒有適當牌照,此舉即有可能觸犯法例。

聲稱經手資金約3000萬 

楊俊文早前曾在媒體透露,現時替十多名客戶設計投資組合,經手的資金約有三千萬港元,當中有投資過百萬元的大客戶,也有些客戶只投資幾萬元,他更透露過幫人投資每年可為他帶來數千元佣金,但他並不介意,只希望和朋友一起富起來,便很有滿足感了。 

他又曾在訪問裏說,本港缺乏投資教育,不少人想投資又不懂,故正埋首把自己的投資心得輯錄成書,以講故事形式,向讀者講解何謂投資,又會透露在一些著名投資者身上學到了甚麼,該書的對象是從未投資,或投資多年仍沒有斬獲的散戶。

-------------------------------------------------------------- 少年股神?? 哈... 醒醒定定你今次咪賴野, 如果唔係上左身你呢世都唔駛再入呢行lu...等你收佣收得咁過癮... 祝你好運...

星期一, 7月 31, 2006

沒有方生孔生, 我的精神餓了...

最主要原因係無左每朝早睇信報既最佳食糧.... 方生及孔生分別去搵佢地既對象, 因此而別去信報, 確實令唔少讀者失去每朝既最佳讀物... 今朝買信報個陣, 好心急想睇下財進才俊版(及後改名了)的半版會係乜.... 可惜...都係已經變哂其他野了.... 希望有日再可以嚮其他地方睇到佢地兩位既文筆, 或者再有其他後浪出現... 信報我仲會支持多一陣, 頂唔順既話, 我都係花多D時間睇番我要睇既書上面lu.... 不過..., 而家欏起份信報, 真係唔知由邊一part起入手... (老曹係好, 不過太長....要慢慢睇先得; 林老先生既就要用腦去睇, 朝早我未ready)

星期日, 7月 30, 2006

軟硬 Concert

星期三就去睇啦~~~ 超級期待... 外界一致好評~~ 可惜當晚嘉賓係千fa..., 希望唔好太差啦..

星期四, 7月 27, 2006

不要衝動...

曾經寫左好多好多而家要面對既人既野... 但係諗清楚都係唔好 Post 出黎啦... (不過我Save左做草稿, 不時可以remind番自己!) 嚮呢個社會..., 真係要學識保護自己多D, 防範別人多D先得.... 呢度的確令我學到之前幾份工都學唔到既野!