星期日, 3月 06, 2005

見工....

4/3 係 Annual Dinner, 第二朝星期六都要番工, 仲要係好多瑣碎野做...個人又病病地....好唔開心..., 令到我對下晝既 Interview 更加期待.... 滿懷信心下晝去Citibank Recruitment Event, 申請 Citigold Relationship Manager 一職, 基本Qualification我絕對夠, CFA Level 1 仲唔殺哂~? 頂.....唯一係爭經驗, 有 sales 經驗都唔夠, 要有係 investment/insurance/wealth management related 既先得... 佢叫我做 BDE..., 真係要由零開始??? 好憎 Roadshow 喎..., 呢一刻都係未接受到.... 唔緊要, 你唔要我會係你損失!!!!! 之後過埋Citic Ka Wah Bank, 佢地幾睇我既 experience, 不過覺得我唔係咁o岩做 mass market 住, 做SME會好D, 用番 existing 既 client list..., Well, 做SME會係點呢??? 之前未諗過架喎...., 好似做 mass market 會普遍D, 但係我識唔識做呢??? 唔...一時間又 arise 左好多問號.... 有個少少既感覺..., 係咪要搵 HSBC 入去欏D經驗值先去升 LEVEL 呢? 係咪都係等埋有無得升職先呢?? 仲係咪做 Sales 呢??? 搵野讀要讀D乜呢??? 好多問號.....要做好多決定.....

沒有留言: