星期日, 8月 14, 2005

年紀大...機器壞

真係屎左好多... 星期五同阿Kate Farewell, 放工之前無聊得滯同Kingo去左淘大碌LING..., 因為平, 而且時間尚早, 結果Total 碌左9局.....係每人9局..(當中好彩贏左6局), 嘩.., 結果手手腳腳痛到呢.., 今日星期日仲痛緊, 係肌肉酸痛個隻.., 真係救命.. 夜晚啦, 番左屋企換件衫就去左尖咀唱K飲野~ 一入到去我見到咁多支Chivas都心諗唔對路, 無理佢地即刻欏左D野食同飲定D檸蜜打一打底.., 唱左幾首歌就衝入去同佢地班友仔劈過~~ 好彩我都算訓練有數, 臨場發揮都唔差, 至少都叫做劈LUM左幾條友, 哈哈~, 始終加左綠茶, 難唔到我既, 我地飲開on the rock only架咋嘛, 哈!! 一路玩落去, 本身約左michelle 同 peggy 食野, 點知佢地因為公事繁忙結果都出唔到黎, 11點幾michelle打俾我話想過埋黎唱K, 我當然無問題, 接左佢上黎就一齊玩, 亦都陪佢傾左陣計, 佢都飲到醉哂我就送番佢番屋企先... 及後條死Edward昆我話個Party未完, 攪到我又仆番番去, 點知班友仔個個訓哂, 我唱多一兩首歌都要走, 蝕左..., 番到屋企訓得覺黎都天光...不過Anyway 呢晚都非常Happy, 希望阿Kate繼續生意興隆, 得閒番黎食下飯!! 不過之後第日同F8 黎個8月Gathering..., 唉...身體真係差左好多咁, 個人完全唔想飲酒, 又累又眼訓..., 手手腳腳又仲痛緊..., 唯一有D鼓勵既就係曼聯贏波!! (2:0 作客贏愛華頓), 都叫做有D安慰.., 成晚都唔敢飲酒, (雖然都係飲左少少Glenfiddich), 點知..., 第二朝起身.., 喉嚨痛=_= Oh shit....... 唉, 睇黎係飲得太多 & 太夜訓既關係...

沒有留言: