星期六, 10月 29, 2005

自言自語

同一個新寫Blog既朋友傾過, 佢話佢好似自言自語般地寫Blog, 覺得有點兒奇怪... 其實開頭我寫Blog既心態係似寫日記咁 (於pchome.tw的白日夢工場 version 1.0), 之後才慢慢寫D身邊發生既野, 世界大事, 無聊事或者一D感想, 雖然我都希望有人會俾Comment我, 但係其實有時我都會自己睇番自己寫既野, 覺得幾得意, 諗番自己當時點解會咁寫.... 我非常同意博客文化其實希望增加每個讀者既交流, 之前專登開左個Blogpatrol去記住我呢個Blog既流量, 都係想睇下其實我寫既野有無人睇.... 咁多位~~ 請不要吝嗇你地的意見, 隨便給每一位Blogger寫既野一D Comment吧 : )

沒有留言: