星期二, 7月 05, 2005

我最愛的零食...............之一

其實自己已經比細過少食左好多零食, 仲記得以前放學總會去超巿買排朱古力咬, 而家....WELL...已經唔敢咁做..哈~ 不過琴日執屋既過程俾我發現在罐蛋卷....真係忍唔住要食... 蛋卷絕對係新年送禮既其中一個至愛, 個人黎講真係好鐘意..., 其餘仲有好多.., 例如積及橙餅, 曲奇餅(剩係食提子個隻)等等等等.... 唉, 望多陣...原來我屋企仲有杏仁餅, 甘大滋..., 減肥??? 還是算罷啦~ 罐外 罐內

3 則留言:

匿名 說...

heh... thatz my fav too!

匿名 說...

我既最愛都係旦卷!!!
以前中學時代都係可以一次食半罐,但宜家都係唔敢~haha

Joey :>

Billy 說...

哈, 估唔到原來我兩個Honey都咁鐘意食喎~~~始乎我第時送野俾你地都可以考慮下送蛋卷, 哈哈哈