星期六, 7月 09, 2005

星期五 Happy Hour x 2

已經嚮渣打Train左一個WEEK, 老實講後半WEEK其實都幾hea, 久唔久就入機舖打機, 哈~~ 今晚放工, 知道星期六唔駛番, Raymond & Van 提意去happy hour, 我當然主動參與... 哈, 佢地幾個煙剷, 加埋唔食煙既我, 一行五人 (我,Raymond, Van, Patrick and Karen) 過左近牛頭角既House 317 Cafe 飲野, 去得呢區飲都預左普普通通, 果然環境一般, 係價錢算平D咁解囉, 不過勝在就腳, 我地都無乜所謂~ 5條友, 不停就嚮度講番D唔同既同事, 似乎已經分開左兩邊...一邊係勤力踏實型.., WELL...我當然得唔到係呢班, 另一班就係走正面玩野型, 哈哈, 我絕對相信自己係呢team既teammate!!~ 我地5條友又食野又猜枚又玩骰盅, 真係幾正, 講真份工係點樣真係未知, 但係有呢班友仔嚮度都應該會幾開心!~ 玩在一個Happy Hour, 差唔多9點先走, 又出去尖咀再同Lay, 駿駿同胡炳飲~~ 落到Chaser, 當然又係Black Label, 不過唔知係咪之前飲得多左, 同埋自己又"屎"左, 飲完已經上上地, 急急地又邊飲邊食beef berger (因為無食飯), 飲飽食醉又滯滯地... 到左Live Band 環節, 當然唔少得出去跳下UN下, 就係咁, 再加上灌左D Stella, 頂....終於忍唔住出左去湯, 湯完成個人醒哂, 不過真係估唔到咁屎...唉唉...~ 番左入去玩多陣, 吹左陣水, 兩點左右都散左, 坐的士走~~ 第二朝聽駿駿講話佢番到去都湯..., 似乎我地都...削左少少 =_= BTW, 呢個星期五, 好充實好爽~~

1 則留言:

Billy 說...

知道!!~~
而家已經飲少左..., 其實係因為已經唔係好飲得~~