星期四, 2月 10, 2005

工作讀書考試...

做左一年零三個幾月, 老細話會Propose 升我職加我老com同人工...好希望呢個係事實, 始終呢個moment $$$ 都幾重要... 雖然前途既野一樣重要... 不過老實講, 轉左玩dealer business之後見識係多左好多, 接觸既野亦都多左好多, 不過久唔久都仲係諗緊自己做sales係咪做得好..., 個觸覺好似重爭DD, D 技巧都仲係要練下..., 呢D似乎都係無得依書直說, 都係靠自己練番黎.... 呢期成日想轉工, 主要都係好唔妥老細個老細, 正一仆街, 簡直係唔想幫佢手, 雖然我都係為五斗米折腰... 好想試下其他野, 睇下自己得唔得, 另外就係嚮呢度個感覺好二奶, 成日俾人忽視, 好唔鐘意... 讀書方面, 真係唔想浪費時間, 我要進修.....進修.....進修..... 好多野都想學, 希望......有人收我, 哈~ 不過之前有好多試要考..., 我知我絕對應付得黎..., 我最大敵人都係懶... 點樣可以打低佢.....哈

1 則留言:

Billy 說...

嘿嘿~~~真係即係Reg左喎 : )