星期日, 2月 20, 2005

考埋PAPER 7...

之前D計劃都算做有少少Advance, 終於考埋 HKSI Paper 7, 照計都應該Pass既, 不過老實講都唔知考黎仲乜, 因為考之前幾日收到消息話 Pass 左 CFA Level 1 唔駛考 LE Paper 7-12... 頂..... 不過算, 多多一樣野証明自己係OK都好... 但係, 夠竟有無用呢???? 呢排有一個念頭, 就係好想辭左而家份工, 專心讀書又好, 專心搵過份工又好... 始終覺得有份工嚮度好鬼困身... 雖然老細已經俾好多自由我... 但係我就係反而覺得對佢唔住而攪到有D唔好意思咁... 好似好想讀多D書考多D試... CFA..., CFP..., Master, Law , MBA, 好多好多.... 我係忽然間想讀定真係長遠想讀??? 我都唔知....哈~ 千奇唔好問我想點, 我都唔知.....

沒有留言: