星期五, 2月 25, 2005

TST Gateway Rice Paper 試食記

今晚同 Jack爺, Becca同 Yvonne去左尖咀Gateway既 Rice Paper 試菜, 間野個FEEL唔錯, 裝修幾好, 幾有氣氛, 不過入到去見到佢張酒精tissue係美心牌硬係覺得有D degraded 咁...怪怪地, 格格不入咁... 不過都幾認同其他人講話情侶去幾正, 不過要揀window-seat先爽, 或者坐出去露天個度都得, 但係要揀天氣, 今日陰陰濕濕就都係嚮冷氣地方好D...... 吹左輪水終於點左菜, 分別如下... 1. 香草蟹肉沙律 2. 蝦, 馬蹄蒸粉卷 3. 脆華雞/水鮮菜絲, 青檸, 很多香草 Rice Paper <---個名真係咁架 4. 蕉葉燒魚, 三汁 <--- 又係咁架 5. 香檸茄子牛肉椰香飯 6. 雪糕香蕉布甸 菜色整體上黎講我只能夠用特別去形容, 味道的確無乜驚喜...沙律質數尚可, 粉卷都OK, Rice Paper 就係要自己用米紙去包既, 幾特別, 但係我地懷疑佢係欏錯左第二隻俾我地, 不過我地都無點理, 因為有D "金不換" 葉, D味....個人就覺得麻麻... 至於碟魚, 哈, 竟然係紅杉魚....估佢唔到, 味道普通啦, 至於個飯其實唔錯, 不過就頗為細碟... 全晚最正我估係個雪糕香蕉布甸, 冰凍雪糕嚮頂, 下面係熱香蕉蛋糕再加D香蕉汁同花奶嚮旁邊, 由上至下一次過CUT黎食, 感覺唔錯, 絕對有冰火既感覺, 哈~, 算係全晚最有驚喜... 不過無試到French Kiss, 據說係幾正的... 整體黎講呢間餐廳去一次夠哂數, 試下係唔錯, 但係再去真係諗唔到有咩特別想試... 全晚黎講4條友每位12X, Acceptable啦~~~ 報導完畢

沒有留言: