星期二, 6月 14, 2005

8 + 866

8 = PCCW 866 = SUNDAY 呢兩日財經界其中一件重要事我相信一定係小超人打算全面收購SUNDAY, 雖然唔知佢會唔會私有化埋及取消SUNDAY既上巿地位, 但係據佢既打算及計劃, 始乎電訊界又會有一場具大既競爭 (良性定惡性我唔敢講)... 話說8號仔之前都有流動電話網絡 (CSL), 但係因為負債累累最終都要賣左俾人, 而家又重操故業, 夠竟係想點? 只有佢地圍內人至知..., 不過可以肯定既就係 SUNDAY 既網絡公認係差, 因此要用平價去吸引/挽留客戶, 賺錢能力自然有限, 夠竟買佢番黎, 佢地有無諗住改善呢樣野先? 我自己本人就用緊數碼通(而家要加埋Vodafone), 由N年前 Extra (即係PCS網絡) 既時代已經用緊, 一路都幾滿意個服務同網絡, 加上價錢又唔係話特別貴 (其實相對都係貴$10-$20左右), 身邊朋友又多係用數碼通既 (可以用 "自己人" 優惠), 所以黎講如果佢個SERVICES唔係話特別吸引, 我基本上唔會考慮轉... 再加上佢計劃將 固網及流動網絡 "綑縛" 推銷 (個人黎講硬係覺得綑縛係負面...=_=), 即係話兩邊都會減價/優惠黎推銷, 以求增加所謂既 巿場佔有率, 但係首先黎講固網電話既重要性可謂日漸下降, 而家連小學生都用手提, 加上手提既分鐘經常用唔哂, 再加上朋友D電話入哂落去手提個PHONE BOOK, 再再加上部電話多數只會自己用 (略為有私隱D), 所以黎講至少自己打電話既時候多數都會用手提打, 索性連固網電話都取消埋佢... 咁佢所謂既 綑縛式推銷, 對我既吸引力都可以話係大減.... 8+866..., 情況比聯想+IBM PC 更為難想像, 就股價而言, 即日既效果就係 8 號跌 (徒添負債), 866 升(炒高佢派貨), 實屬正常預測... 至於李生話要成為第一網絡....WELL...Time will tell... 今晚番屋企詳細D研究下佢既內容, 睇下有無咩玄機... 不過計我話....李生個D野都係少掂為妙 (以上純屬表面意見, 實在未經過研究分析~~有錯請指教)

沒有留言: