星期一, 6月 06, 2005

手提電話?

近期心郁郁想換電話.... Sony Ericsson 的 K750i 確實吸引.. 1. Sony 機的界面有所保証 2. 200萬像素自動對焦相機連4倍數碼變焦及可拍攝短片 3. MP3 及 影像播放功能 4. FM 收音機功能 5. 藍牙, 三頻, GPRS, WAP, 可收發電郵 細心諗下.., 以前沒有手提電的日子...? 細心諗下.., 而家電話既功能.... 會唔會多得有D過份? 我而家連錶都無帶, 時間都係靠電話... 其他有D電話甚至有埋PDA/e-wallet功能... 朋友....你夠竟係想要部電話定係要哂咁多野? 要咁多你又用到幾多 ??? 打電話既呢個功能遲D應該變為附加功能.. 即係話你第時有機會買到一部 七百萬像素數碼相機, 3倍光學變焦+3倍數碼變焦, MP3, 影片播放, 手提遊戲機功能, PDA, 等等等, 另外最尾加多行 "可作電話打出及接入" ... Well... 開始有D本末倒置的感覺... (不過你咪理..., 我都好想要部K750i ,.... 因為係身份既像徵, 潮人既記號....哈) K750i

1 則留言:

匿名 說...

老豆!!!
你最近點???
好耐無同你傾過計
因為我而家好少開icq啦
我用msn多
我4/7番來啦! 快d搞組聚啦!!!
大家都畢業....
miss ya and take care!
Miranda~