星期六, 9月 03, 2005

轉唔到...轉唔到...

激死..., 好有衝動轉去用 Firefox + Thunderbird... 但係...... 硬係覺得 Outlook express D字順眼D.. 硬係覺得開條Address Bar嚮下面用 "GO" 去開IE方便D... 結果?? 用唔夠15mins.., 放多陣都唔用就uninstall左佢 =_= 唉...擺脫唔到Microsoft...

2 則留言:

駿駿 說...

睇你習唔習慣姐, 我都用左mozilla兩年, 我最唔鍾意就係ie冇得用tab browsing, 唔可以一個browser開幾個tab

而家只係d applet同埋ebanking先會用ie

Billy 說...

反而我未慣用Tab Browsing.., 我覺得而家咁樣都OK.., 而且下一代IE都有Tab Browsing lu...

其實我最希望係佢將 Outlook 同 Outlook express 溝埋一齊, 有 Outlook 既 calendar 同Outlook express既 newsgroup function...