星期日, 9月 11, 2005

老細s 之二

之前份工其實係因為開個頭開得好, 老細亦都幾欣賞我... 結果有好多好野都會留番俾我, 亦都同我撐左唔少野... 至於而家呢份.... 個頭無話開得特別好, 成績又唔係最好個D, 但係最正就係最近嚮我Lai左野之後, 連鬧都無鬧, 仲幫我諗埋解決方法, 一次過幫我solve哂D問題... 呢種感覺真係好好...係會撐你個隻既老細... 其實不嬲都覺得老細最緊要係撐自己..., 唔係話有野發生就鬧鬧鬧...或者俾面色你睇.. 唔..., 呢種既做法..., 一定要學習下!

2 則留言:

駿駿 說...

我之前份工個ceo都教過我, 話最大前題解決問題, 鬧係解決唔到問題

Billy 說...

可惜呢樣野唔係個個都做到....