星期一, 4月 03, 2006

鹿鳴春~

今晚又係IESOC&FANS飯聚之夜, 話說近排小弟食得多西式野, 今日特別揀番間中菜黎食, 諗諗下而佢地又唔想打邊爐之後, 決定去鹿鳴春食~ 好彩佢地大部份人都未試過, 咁都叫做介紹俾佢地試下, 我同NJ 7:45左右去到等位, 結果大約8:15先有得坐 (其實我係BOOK左8:30), 可惜今晚主角R小姐要到差唔多9點先到, 大家都餓著黎等, 成碟花生轉眼掃清!!~ 今次結果又係我發板, 唔知點解今日好似好多野想叫黎食, 又唔記得佢D野其實都OK大碟.., 結果叫多左少少...~ 1. 炸銀絲卷 2. 鍋貼 3. 火腿津白 4. 賽磅蟹 5. 蔥爆牛肉 6. 雞絲粉皮 7. 砂煱雞鮑翅 8. 北京填鴨 9. 拔絲蘋果 雞鮑翅同北京填鴨真係必叫之選, 絕對係好味, 而且亦係呢度最出名既野.., 不過我地真係食得豪左, 其實開頭都唔諗住會叫翅...($580 細盅), 不過大家都話無乜所謂~ 結果就豁左出去, 哈~ 最尾當然都係唔係好食得哂, 但係個翅同鴨好彩都清哂~~ 基本上都好滿意呢一餐, 不過叫少一至兩碟可能會更好~ 哈哈~ 因為真係好飽!~ Anyway呢餐係for R小姐既, 生日快樂!~ PS: 我都知道呢餐可能貴左少少, 希望初次參加我地定期聚會既A先生同I小姐唔好介意 : )

沒有留言: