星期一, 4月 03, 2006

定期聚會~

而家只係得番中學同學同埋IE同學有個定期既聚會..., 其他都只係間唔會約出黎聚下... 尤其係而家呢個時間, 要專心應付我既考試, 除左定期聚會會繼續搞之外, 好老實其他既function某程度上我都唔太想去搞... 有時個心情真係好矛盾, 好多朋友仔都已經好耐無見而又想約出黎食飯, 但係溫書就成為左我無時無刻既必然活動, 有時間就應該去溫..., 結果就唯有將所有想做既野通通壓後去考完試之後... 真係有太多太多野要嚮考完試之後去做.....唉~~開始感受到D壓力..~ 咁多位朋友仔, 而家....體諒下我先, 遲少少我仲要閉關謝絕一切活動.... 考埋試之後我會多D搵你地架啦... 加油加油!!!!

沒有留言: