星期一, 3月 27, 2006

再行前一步...

今年未完, 唔講今年俾自己個目標達成如何住... 仲記得05年1月俾個個planning自己.., 當時仲係嚮ricoh發緊傻... 今時今日.., 5個目標完來我可以勉勉強強叫做幾齊.... 1. GMAT (本身用黎入master, 結果揀左間唔駛睇既, 可以不理) 2. HKSI (入左恒記就KO哂~ 仲可以claim 番paper 1個 $600, 無得頂) 3. IIQE (真係比較易, 好快就KO哂, 仲送多份MPF添..) 4. Master of Finance (終於有人收..., 恭喜恭喜) 5. CFA (算叫做成功pass左 level 1, 仲做緊level 2 candidate, 希望下年係level 3 candidate) 最開心既係有Master讀, 某程度上都証明左自己既實力 (僅此致謝M小姐既essay同兩位老闆既reference letter)..., 唔可以再俾其他人有藉口話我個CV唔夠靚..., 尤其係個D以為我既能力比讀過BBA既人差既人..!! 我要話俾佢地知我會用個Master黎override佢地!!!! 我要話俾佢地知, 當年讀IT既先係叻個一批!!! 哼!~ 係時候再檢討下自己下一步又要欏到d乜.... 多謝各位~ (偏激左少少, 唔好意思^^)

1 則留言:

匿名 說...

哈哈
加油!!!!!!