星期三, 3月 22, 2006

朝令夕改...議而不決...決而不行

標題所言實在係我其中幾樣嚮工作上最怕既野.., 但係而家就偏偏發生嚮我而家既工作上.. 工作方向永遠舉旗不定, 一時呢樣一時又個樣, 上個WEEK同你要講做呢樣呢樣野, 下個WEEK又可以無左回事....上個月同你講要下個focus呢一樣野, 下個月又會有另一樣野俾你focus... 同樣又最怕工作方向係要由其他TEAM/其他人口中聽番黎.., 我地係局內人就完全唔知情...我最唔鐘意俾人隱瞞... 好怕呢種咁既工作環境, 講過唔算數, 無方向, 無溝通, 無交流, 根本就係Management中最大既問題... 我明白大公司轉個身都比較慢既道理, 但係溝通交流可唔可以做得好DD?? 可唔可以俾我地知道多D我地應該知既野?? 唉, 呢D或者就係 MBA Course 入面一D好好既case study 例子..., management..., 絕對唔係一件簡單既事, 亦絕對唔可以紙上談兵.., 實際應用實踐起上黎可能同理論完全唔同.. 好..., 呻完, 又要繼續做埋個D白痴無聊低能 Paper work..

沒有留言: