星期六, 3月 11, 2006

鍛練

每件曾經令你介意令你唔開心既事..., 若干年月日之後, 其實諗番轉頭都係一D令你成長既經歷....絕對係個天刻意安排俾你既事, 呢一刻你唔高興, 抽身出黎睇番原來係對你好.. 想當年中學一段唔係咁愉快既經歷, 縱然而家仲係歷歷在目, 但係正好時常警惕我做人一定要學識睇眉頭眼額, 小心說話, 小心禍從口出, 得罪左人地都要識得講SORRY, 唔好仲要扮哂唔知...呢樣野令到我嚮大學, 甚至出黎做野都好有幫助.., 至少.., 令我覺得人際關係與人相處呢樣野係好微妙.., 坦白講.....於我而言亦係好好玩... 最近, 曾經諗過好唔鐘意而家工作既性質環境, 想過離開.., 但係抽身諗清楚, 而家正好提供一個悠閒D時間俾我去溫下書..., 晚晚要OT既生活呢一刻唔係咁適合我... 我開始明白好多野真係刻意安排好...要你嚮事後先明白個道理.... 我要學叻D...嚮發生事情既一刻就要明白係咩安排!!!!

沒有留言: