星期四, 3月 02, 2006

有了決定...

經過呢一兩個WEEK既Struggle同反覆思量..., 終於有個比較肯定D既決定... 而家既我應該要應付在當前最緊要既一樣野, 搞掂左個 CFA Level 2先再去諗究竟自己想點... 既然而家時間比較多, 就更加應該利用呢D空閒時間去讀下書, 唔好俾自己有藉口話無時間去讀... 至於過Probation同唔同老闆講而家我既處境同埋我既心態, 都係留番到時先去做決定... 我都係要發揮番我既強項, 專心一致去做一件事.... 今日睇完NJ個Blog, 令我更加有動力, 我一定要成功架, 嘿嘿嘿~~~ 加油!

1 則留言:

匿名 說...

加油~

我個 friend 個同事係 London Business School MSc 畢業, 但係去 EY 都只係做小小既 auditor. 自問實力唔比一般既 local 弱 (係仲要強好多!). 但係佢都默默耕耘, 因為佢自知, 冇表現就冇籌碼講數. 真正有料既人, 唔會一步登天, 但係會一年升一次職.

祝你好運!