星期六, 3月 18, 2006

朋友的經驗

話說早幾日朋友去Interview, 聽完佢事後檢討之後覺得有幾點真係值得point out出黎大家Share下... 1. 記得要問Interviewer個名, 最好有埋 Position, 如果有咭片可以欏就最理想... 一方面可以嚮事後SEND個Thank you Letter, 一方面如果好似我朋友咁雖然覺得成功機會唔大, 但係覺得個Interviewer對自己有印像, 咁樣嘗試下同Interview Keep contact, 呢個都係擴大自己network既其中一個方法 2. 事前準備工夫要做足, 但係做足之餘亦唔可以因為為左Show俾人地睇我做足功課而乜都UP哂出黎, Interview一定切忌答非所問, 為左表現自己有做功課乜都講哂出黎但係答唔中Point一樣係唔好. 3. 朋友被問及工餘時間會做乜, 我朋友為左希望令Interviewer覺得佢Pro, 朋友答左話會睇下news, 點知俾人覺得佢好似一部機器.., 俾人話要世界news 上網就有, 唔駛請個人番黎..., 我估計如果答出去同朋友飲杯野交流下, 又或者做一D野去減輕壓力+增廣見聞可能會仲好, 此乃 "LIFE" ... 4. 朋友被pin point佢CFA+LLB 而且又成日轉工咁, 覺得佢唔 Stable.., 即刻令我諗起真係要嚮一個地方做耐少少, 同埋, 每轉一次工都要審慎考慮...亦令我更加堅持要去大機構做, 至少Internal transfer都多D機會 Interview其實絕對係玩緊一場心理遊戲, 只要你捉到Interviewer個心理, 佢要你有analytical mind, 要 smart, 要aggressive 要talkative 定係要有 loyalty, stable 穩陣, 見多識講 , 全靠你嚮開頭既接觸收風打聽番黎, 只要知道個Interviewer想要D乜, 你調教好自己, 俾哂佢想要既野佢, 份工自然就手到拿來... 當然..., Interview 絕對係雖然經驗去學習的~~ 嚮度希望朋友加油, 快D搵過第二次既見工機會啦~~~

2 則留言:

駿駿 說...

Interview真係好難. 不過有樣野係一定要做, 就係in完之後一定要做evaluation. 將人地問過既問題mark番底, 諗番自己答左乜, 可以點答會好d, etc.

Interview好多古怪野, 我試過俾你問firewall既commands......

Billy 說...

我都覺得evaluation好重要, 至少要mark底番D point/question & answer 等等..
如果唔係呢次經驗就會白廢!

至於firewall既commands..., 我完全唔知咩黎....哈哈哈, 有command架咩?