星期二, 8月 22, 2006

新鮮人??

轉左新Department後, 呢排同D新鮮人同事一齊上堂..... 我望見佢地上堂, 真係好開心咁, 佢地個個都好好學, 上下左右既野都會好想知好想問... 個個都好開心咁上堂... 好開心咁做野... 相反我..., 上都上到悶, 真係好想快快手手打真軍開波做野, 唔好再同我紙上談兵... 有時諗番起..., 3年前既我係咪都係咁?? 3年社會大學既教育係咪已經令我改變左好多?? 無哂剛剛出黎做野個種衝勁?? 真係要諗下駛唔駛俾D refresh 自己.... 但係呢刻..., 快D開波啦....我要跑數欏incentive呀.... : )

2 則留言:

匿名 說...

乜3年前既你係 "好好學, 上下左右既野都會好想知好想問...好開心咁上堂...好開心咁做野..." 咁樣o架咩....

^_^"

Billy 說...

唔多唔少有D架, 開頭出黎做野個陣都有一段時間係幾有心機去做...

我估....大約三個月左右啦, 哈哈..

之後就當左工作係一份工作啦, 咪放任何感情落去...