星期三, 8月 30, 2006

多哂~!

生日後一個WEEK先有時間寫下野, 都係暫時記低番要多謝既人先... 1. 可能係有史以黎最多人同一時間同我一個慶祝生日, 多謝哂同我一齊上堂既同學仔, 我真係估都估唔到你地會幫我慶祝生日~~ 2. 多謝哂屋企人同我預祝生日 3. 多謝哂同我講過生日快樂既你地 4. 多謝陪我一齊食飯既IESOC&FANS 5. 多謝Gilbert陪我飲野慶祝 6. 多謝陪我食Lunch慶祝既同事 7. 當然唔少得多謝F8同學會既你地啦!~ 舊蜜瓜蛋糕真係好正! 希望唔好漏 : ) 多哂~ Update@3/9: 8. 多謝Peggy and Ko既Tie 9. 多謝Outward bound 朋友既慶祝 多哂 Again! : )

1 則留言:

匿名 說...

唔係多曬...係多"Side"先岩音..haaaa

Pingu