星期三, 10月 11, 2006

經歷2003年畢業的我們....

話說今日去見客, 落左地鐵站, 見到派緊"招職", 本來我都無乜理招職呢本書, 一黎因為唔係特別想搵工, 二黎呢本野都廢廢地.... 但係佢今期封面個headline吸引著我...令我係番轉頭欏番一本... 今期佢係講..., "低潮過後 - 03年畢業生回看與展望".....無錯...我就係其中一個..... 小弟讀Engine, 又要有D IT個一隻..., 身邊其實有一大批Similar background既同學/朋友仔..., 睇下佢地點先... 1. 有兩位做政府工, 開頭係入境處, 有位之後去左勞工處...前途無可限量 2. 有一位嚮電視台做緊導演, 老實講我真係覺得型 3. 有一位而家嚮保險公司做緊Consultant, 前途無可限量 4. 有一位同我一樣入左銀行界, 因為我都係, 不作評論 5. 有一位留嚮IT公司, 已經有o靚跟緊佢...前途無可限量 以上係同一GROUP既朋友, 7個IT人得番一個做緊IT...... A. 有一位做緊Account, 他日將會成為Lawyer, 無限祝福 B. 有一位做緊酒店業, 前途無可限量 C. 有一位創業, 飛黎飛去, 前途無可限量 D. 有一位做BA, 大公司, 飛黎飛去, 前途無可限量 E. 有一位嚮IT公司做Product Manager, 前途無可限量 F. 有一位嚮大銀行做SAP, 基本上讀書時Program唔識一定問佢, 前途無可限量 計埋小弟又係7個人, 正式黎講都係得番一個做緊IT...... 潛台詞有好多, 不能盡錄.....大家心照啦!! 坊間報導左幾多事實, 有幾以偏蓋全, 大家心照啦!! 祝大家好運~~ 遲下再講

沒有留言: