星期五, 10月 20, 2006

開始有WOK

點樣先知道你係咪真正投入左一份工作?? 我今日有一個咁既見解.....

當你嚮工作上開始遇到WOK氣...某程度上都代表你已經投入左呢個工作! 第一次出左一份要欏俾客簽既L/O, 就出現在問題...

嚴格D黎講可能係我既疏忽, 無問到一D細節野... 但係, 我問番D同事其實呢一樣細節野又的確唔會次次都問及...亦都係因為咁...WOK就出現啦~ 某程度上真係令到我個心情差左D..., 不過我都應該控制得到既....

有D好彩係我老細唔嚮公司, 等我可以問多D人之後先處理我呢單野..., 有時間俾我提醒番自己我唔係要俾個麻煩我老細, 而係話俾佢知, 我為呢個麻煩諗左呢幾個Solution, 我覺得某一個Solution個Consequence比較好.., 問番佢有咩意見..

希望咁樣去 present 個效果會 professional D.... 呻完架啦...有咩Update再寫~

沒有留言: