星期五, 12月 30, 2005

2005年小弟大事回顧

今日就係2005年最後一個工作日, 係時候做番D回顧 1. 轉工 今年轉左兩次工, 兩次其實都有D唔捨得, 兩次都係因為搵到另一份先至走, R 仔走, 係因為想轉行, 搵到新工, 咪走囉.., 中間抖都無抖過.. SCB 走, 係因為始終個環境實在唔理想, 雖然同事們好好玩, 我亦學到唔少野, 但係又係搵到, 咁咪又走囉.., 中間亦係無抖過... 至於而家, 我重覆一次, So far 真係 okay 架.., 未會走住既 : ) 不過..., 真係有D想抖下~ 2. 爺爺 希望爺爺在遙遠既地方生活愉快! 3. 外匯 今年嚮自己投資上有D突破, 由初初只係接觸股票, 到今年10月開始玩/留意埋外匯, 需知道股匯悉悉相關, 兩樣都留意實在係好有幫助 4. HKSI + IIQE + MPF 銀行基本試黎講, 應該暫時都叫全部攪掂, 今年內KO埋 HKSI 同 MPF, 正式可以欏哂所有既牌, 希望對我既發展有幫助! 至於CFA, 今年亦都報左 Level 2 明年六月考, 希望成功! 5. 自住 今年七月我開始自己一個人住~ 除左自己洗衫涼衫熨衫吸塵拖地抹窗換床單等等等等要自己做, 有時仲會有少少悶, 或者自己食飯.. 不過過左咁耐已經習慣左~ so far 亦係幾 ok 6. 興趣 受到 F8 朋友既感染, 今年開始學埋Bowling, 由開頭打直碌仲要成日落坑又唔過百, 到而家玩落西仲穩定番D, 個感覺都唔錯, 黎緊想練下篤波添~ 呢D野都應該要識玩下, 哈~ 7. 台灣之旅 同F8兄弟到台北一遊, 實在開心無比, 箇中快樂, 實屬難忘~ 希望再有下一次~ 哈

2 則留言:

匿名 說...

haha, 希望你黎緊果年可以加埋 "搵0左大錢" 同埋 "轉0左份正工" XDD

如果加埋 "溝到年索女", 我諗你既人生已經非常完滿 ^^

Billy 說...

我仲想要買左層靚樓~ 哈~

我諗過06年先寫大計嘛, 哈哈, 你提意既呢幾個絕對係main pt : )