星期一, 12月 05, 2005

小學同學聚會

久違了既小學同學琴日黎左個聚會, 嚮尖咀某上樓Cafe叫做開左個小Party 開頭真係有D擔心去到會唔會做乜唔知搞乜, 會有Dead Air, 但係結果比我想像中好好多, 哈~ 真係有好多同學唔認得, 名就一定知道, 但係Match唔番落個樣度, 哈~~ 識左十幾年結果又係要黎一個自我介紹.., 真係諷刺~ 一班40人有成23人黎左, 真係估唔到咁多..諗諗下, 93年畢業後有D真係到今日先再見番... 有D..直頭係小一 (87年) 識到而家...真係好鬼正~ 大家講番以前好多既白痴低B野.. 預備鐘, 媽咪麵, 運動室, 木工堂, 風紀隊長, 跳飛機, 拍公仔紙, 摺青蛙, 猜皇帝....實在不能盡錄...哈哈哈~ 十幾年既回憶, 真係嚮一晚之間勾起哂出黎.. 好幾位同學都話我高左好多, 又話我咁多年個樣都無變過...哈, 係開心定唔開心呢... 最正係欏番當年張畢業相出黎睇, 嘩...當時每個人個樣都好搞笑.., 見番D老師既面孔, 又覺得好親切.. 呢一班, 真係比我想像中Happy, 可能因為真係太耐無見而且又有咁多人出席.. 真係無得頂, 冀待下次既聚會~~

沒有留言: