星期五, 12月 23, 2005

有幾長~~~~~~???

個個都覺得我呢份工做得唔長, 甚至攪到我自己都係咁諗...?? 其實, 咁耐以黎我番左四份工..... 第一份唔好提啦, 人工低微+Commission難欏, 做左兩個星期咁上下.., Sars後難搵工, 實在不值一提 第二份Ricoh, 其實都OK架, 我都叫做做左20個月有多, 算係咁啦...因為想轉行, 所以先走 第三份SCB, 叫做踏足銀行界, 可惜工作性質同埋管理層既鉅變, 令到我地全部人都好想走...結果嚮我搵到另一份既情況底下, 即走~ 第四份HASE, 叫做做番D Relationship management既野, 其實so far都唔錯呀, 雖然都仲有留意有無新既工, 但係至少到而家都未再Send信.., 應該, 都可以留耐D既~~ 其實so far..., OK呀 ~~~

3 則留言:

匿名 說...

我希望轉工次數拍得住你 XD

Billy 說...

其實你而家呢份係第幾份架..?

匿名 說...

第三!
BTW, 今日炒炒地皮.
佢問我知唔知我地Dept做乜,我懶醒背0左US個site既description佢聽,點知俾人串到一幢都冇...佢話簡單0的講句,係IT audit...
慘慘慘, 開始唔係好知自己想搵咩工添