星期五, 5月 20, 2005

原來做記者都幾辛苦...

今晚應Tereza既邀請充當一晚 event helper, 嚮老蘭幫手搞一個嘉士伯既 promotion marketing event, 去到先知原來有明星, Carl 同 2R, 好多人, 好多fans 嚮度... 我結果臨時拉夫做左大會攝影師, 負責影低全場D活動花絮... 嘩, 原來真係好辛苦架, 又要爭位影, 逼哂D記者嚮度, 又要嗌, 叫2R同CARL望住黎影, 又要就位, 嚮人堆度鑽, 好彩我叫在大會指定, 有食蕉哥哥幫我開路俾位我入, 但係都要係咁逼...適逢今日又勁熱又毛毛雨, 其實真係幾辛苦....開頭我仲以為記者又係一D好FREE既工作...但係經過今日一試....真係一D都唔簡單... 我都算叫做影完就OK, 佢地仲要番去寫稿....哈..., 原來都係sales 好....

沒有留言: