星期六, 5月 28, 2005

我醉了...

琴晚係公司生日會, 由我地GOP Team去搞, 有抽獎有蛋糕食有遊戲玩, 個場都唔錯, 仲有K唱添, 整體上黎講真係攪得我自己認為幾滿意.....~ 上面只係交代背景..., 琴晚我終於試過醉左既感覺..., 原來真係乜野都唔知, 完全空白左..., 琴晚又啤酒又Chivas又捷克烈酒又cocktails最後再黎Chivas..., 不停咁倒酒落個肚到...我都唔知自己仲乜事會咁..., 係有感觸? 定係真係玩得咁開心....我自己都唔知~ 結果醉左..., "LUM" 左, 要勞煩阿詩送我番屋企..., 真係嚴重...仲要嚮架的士度嘔....真係失禮....不過番到屋企我仲沖得到涼仲吹埋頭先訓....我估都叫做清醒番D... 今朝起身...., 個頭勁痛....酒醉後遺症...真係幾辛苦... 不過我覺得, 只要係為左開心而飲, 我覺得醉都OK.., 當然盡量唔好啦..., 麻煩到其他人~

沒有留言: