星期四, 5月 26, 2005

終於去左 Interview

鬼打咁早起身...(其實都遲過平時番工), 落左去坐亡命VAN入上水..., 唉, 真係漫漫長路..., 坐VAN仔都要50分鐘..., 之前番中大都係20分鐘..., 遠到呢.... 好啦, 早左少少去, 夠時間俾我咬埋個老早先, 9:45入左去等, 等到我10:15 先黎in我.., 係咪真係咁忙呀...., 遲少少我真係想同佢講 Sorry, 我有野做走先.... 3rd Interview...問埋D野又係同 1st & 2nd 差唔多...therefore 我都係遁例咁答下佢..., 我唔知係咪自己衰啦, 覺得要入到上水番工真係唔係咁願意, 所以今日雖然都有盡力去答, 但係都係頹頹地咁...唉...我自己都覺得自己麻煩... 嚮出面等個陣見到D人好多都講國語..., 第時我唔通又要咁??? IN 完..., 又番番公司做野..., 個心態依然係覺得好遠...., 真係有D唔開心 =_=

沒有留言: