星期六, 5月 14, 2005

Ricoh Ichiban Presentation Dinner 2005

話說今晚去左公司 Dinner, Well.. 又係一個大型既拍手會... 越黎越覺得人生事業係好講際遇, 而際遇黎講永遠都係有得有失, 你絕對可以話個天對你公平, 但係你可以諗下自己Prefer邊一邊.... 以小弟為例... 入黎Ricoh, 入左一條十分渺小既Team, 無錯呀, Immediate老細係對你幾好, 但係再上既人就係一條仆街....嚮一條細Team, 就好似你入左一間細公司一樣..., 俾你有幾叻, 幾勤力幾 Smart, 你既發展空間同潛力都係有限.... 感覺上你係比人搵多D錢, 但係如果同其他 Team 同事比, Bull shit..... 當然, 如果我入黎係去左另一條 Team, 老細絕對可以係仆街, 而且亦會因為留戀而放棄左其他機會.... 我知道而家有好多機會嚮街上面..., 我要執起呢D機會啊!!! Ricoh..., 我還是要放棄罷.... 這裏並不是我留戀的地方..... 到左呢個時間, 已經對份工無哂興趣/心機.... 非...走...不...可...

沒有留言: