星期一, 1月 02, 2006

2006年不負責任經濟預測

等小弟嚮呢度, 做一個不負責任既06經濟大預言先~ 1. 樓巿 整體社會都預期06年3月貝南克上台加多一次息之後美息見頂, 香港息口亦見頂云云, 隨之而來就一定係樓巿蓬勃等等... 不過我呢D包拗頸!! 我預言息口見頂後樓巿會再略有升幅, 其後隨之而黎就係慢慢回落, 息口見頂後買樓既人, 我祝福佢地唔會變成負資產!!! 以上係基於我既理論, 息口升樓巿升, 息口升完樓巿回落既 Theory! 2. 股巿 普遍睇好各中資股, 尤以銀行股及電訊與電訊設備行業, 主要原因基於06年兩隻大型銀行股IPO及內地3G落實計劃, 呢兩點小弟亦都非常認同.. 至於原材料, 石油, 等等, 小弟並遍睇淡.. 至於本地股巿, 預計今年都係缺乏方向, 恒指都係有波幅無升幅多., 預計年頭應該會有某個別類型熱炒股, 到年中開始冷卻, 上半年股巿應該向好, 下半年以反覆偏淡為主. 3. 匯巿 匯巿上, 預期美息見頂後美元會有一次重大回落, 及後將重拾升軌, 預期日本最快於下半年先會再考慮開始加息. 06 年上半年仍然會以套息活動為主, usd/jpy, aud/jpy, nzd/jpy, eur/jpy 上半年應該有唔錯回報, 下半年, 比較難預測! 4. 金巿 唔識, 希望06年我會學識分析 其他預測: 預期06年下半年至07年上半年, 香港經濟未必會好, 依然相信06年07年會有大事發生睇淡香港樓巿股巿, 小心會有泡沫爆破, 尤以美國樓巿為甚, 其後香港必然跟隨.. 下半年投資必須審慎, 小注慢慢吸納並嚴守止蝕為上策, 可以選擇留意對沖基金既動向, 於逆巿往往表現為佳~ 另外美國貿赤會靠人民幣升值得以舒緩, 美元並唔會因此而大跌~ 暫時係咁多, 還請留意上述乃係不負責任之預測, 有錯當學野, 有o岩就等我下年認下叻先~

沒有留言: