星期一, 1月 16, 2006

成功踩車

正所謂天有不測之風雲, 我地呢個 IESoc&Fans同學會不下數次嘗試攪踩車活動都撞著落雨甚至打風而令活動改期, 嚮一改再改之後, 琴日終於成功完成到我地呢個踩車會!! 節目嚮朝早開始 (其實已經12:30) , 我地先去飲個早茶, 都係每次必有既節目之一, 去左新城巿隔離間酒店下面間麗都, 食飯黎講無乜特別, 只係大家都好有避忌唔敢講落雨之說~~~ 食飽飽, 大家再確認天氣都應該無乜問題, 之後就去左租車, $50蚊一日, 叫做OK啦, 可惜無得嚮大埔還車, 爭少少方便~ 大家揀o岩車, 試下行下又兜下圈, 等齊人就出發~ 好彩無耐之前嚮Josephine屋企踩過下, 今日再踩都無話唔識平衡, 總算唔太失禮啦, 不過開頭都唔可以玩單手, 踩踩下先可以講住電話踩~~ 我地順住條路踩入大埔, 我估可能因為今日天氣都幾好, 成條路都好很多人, anyway 熱鬥D都OK既, 個半鐘多D, 就踩到入海濱公園~~ 嚮公園旁邊主要都係睇下人地放下風箏, 我地又做埋每個旅程必要做既野 (影相), 之後hea多陣都回程... 回程就頂囉~~ 俾阿A君打黎吹左陣水, 攪到我行錯路, 兜左個圈, 仲要問人人地又帶錯我行, 行番正路已經唔見哂佢地, 唯有出盡力踩..., 臨尾真係累到踩唔郁咁滯!!~ 踩到半路都係去番間船士多食魚旦飲綠力, OK啦, 可能累到食乜都無所謂, 食左少少抖左陣就捱埋回程條路.. 之後當然就係搵野食, 估唔到6:30 成個新城巿所有餐廳都要等位, 真係啤一聲~~ 結果ALEX搵左間新開既餐廳, 嚮大家都無所謂既程況底下照入去坐, 俾左個U形卡位, 都叫舒服既, 見餐牌野食又唔係太貴, 開始亂叫, 點知.... 絕對叫做有驚喜, D野食基本上黎講真係唔錯, 雖然有少少可能因為太累, 變到食乜都無所謂, 但係, 整體上都叫幾好!!~ (新到openrice都未有link, copy唔到.., 間野叫紅葉 Maple, 嚮好運中心舊好運葡國餐廳)~~~ 食飽, 吹水, 之後就頂唔順番屋企, 睇埋勁歌再睇車仔就訓lu~~ 總括今次旅程的確唔錯, 不過可能太耐無做運動...削左 =_=

4 則留言:

匿名 說...

唔係好運中心
係偉華中心

Billy 說...

咦係喎...唔好意思~~ 哈哈

匿名 說...

哈哈, 我攪到你行錯路? 唔係咁水皮呀嘛!

當年我可以放開兩隻手都踩到嫁 ... 依家可能我要三個 "look" 先識踩 ^^

Billy 說...

想當你~~~ 你講哂啦~~ 哈哈~

不過講真, 個日天氣真係好正, 我好鐘意~