星期四, 1月 12, 2006

溝通能力

出黎做野, 真係覺得溝通能力對一個人成唔成功真係影響好大... 我身邊有D同事我個人黎講其實都覺得佢係好有料, 可惜就真係衰在表達能力差, 溝通能力又有問題, 變左好多時佢想講既野根本表達唔到俾其他人知, 就算話想教人做一D野, 都攪到將D問題復雜化, 實在係好大問題!! 幸好我對自己既表達能力同溝通能力都尚算滿意.., 當然未去到演講級, 但係至少So far 我想表達既野人地都知人地都明... 說話能力.., 絕對係我畢業後其中一樣我自己好想去 Improve 既野.., 實在對做Sales, 甚至做人同與人相處有一個好大既作用!!

2 則留言:

Andy 說...

路過 .. 我d溝通力都超weak, 重要係月尼月weak, 第時出尼做野ng知點 =.=

Billy 說...

Stackey 你仲讀緊書??

說話技巧其實係有得練習架!~ 所以唔駛太擔心..~