星期五, 1月 06, 2006

唱Karaoke

話唱K話左好耐...同各方好友結果都係無唱... 今日, 終於有機會唱lu~~ 話說今晚Team Building成Team人要出去唱歌, 結果Lunch走鬼左去Neway練歌, 最尾都係揀左唱紅日, 全個過程就不停咁紅日, 真係睇楊采妮都睇到驚....之後食埋Lunch, 練左陣, 2點左右D同事都開始走... 但係~~~我就同另外幾個同事靜雞雞留番嚮房繼續唱~~ (當然唔再唱紅日啦!!!!), 嘩, 真係一騷多月未唱K之癢!!! 爽!!! 仲要我地臨尾唱到差唔多3:30 先番番Office~ 因為老闆生日, K房送左個蛋糕同香檳俾我地, 我地番到Office 之後又切埋蛋糕同飲香檳...真係無得頂... 玩下玩下又四點幾, 坐多陣就過中環Team Building.., 又一餐免費晚餐!~ Wonderful!~

3 則留言:

匿名 說...

你好似份份工都係咁o既?
你都唔係做o野o既...

駿駿 說...

唔駛做係一件好事黎呀

Billy 說...

哈, 兩位 IT 界既朋友.., 我都唔知點解, 真係搵親都係D頹工咁....

個人已經懶哂~ 都未必係件好事...哈~