星期二, 1月 17, 2006

反思 - 跳出框框

今朝一早睇完原是物語, 有以下感想... 文中提及孔少林中學時的美術老師常常指導他們要打破傳統, 天馬行空, 他們參加美術比賽時做了一尾大金魚, 而魚尾飛出框外, 最後憑這個『跳出框框』的意念得到了全港冠軍... 睇完全文即時令我想到上星期同同事傾開佢仔女讀書既問題, 我地異口同聲地同意, 經過香港教育制度既洗禮後, 都認為如果有錢, 一定送自己子女去外國讀書... 究竟係咩原因令到我地對香港教育咁無信心? 定係外國月亮硬係圓D? 我只係覺得嚮香港讀書, 你永遠就係不停吸收, 永遠將老師同書本講既野照吸, 當中極少加上思考, 變左你話乜我信乜, 只要信就不要怕.., 每個學生就不停將自己當做機器咁讀書..., 好啦, 唔讀書就被標籤為壞學生, 無前(錢)途等等.. 結果就做成好多只係識讀書既書獃子, 非書本上的免問.. 又有另外一批比較醒目既會順住要求去做, 我地稱為 "exam-oriented" 為考試而讀書, 考完可以話係99%唔記得, 讀完, 又係唔知做乜... 嚮我地經歷呢D階段後, 對香港教育都怕怕... 而且而家學生入學講求 "乜都識", 美術音樂舞蹈跆拳空手足球游水棋藝演講天文地理科學政治經濟最好樣樣都識, 一方面造就不少學童教育公司, 一方面卻苦了小朋友.. 又見到有D家長唔俾子女睇電視, 慌死個仔學壞, 叫個仔去讀古文, 四大名著等等, 到到我地呢個年紀, 一定會俾人問 "你個童年去左邊??", 到時個仔女先識得後悔... 如果仔女真係鐘意都還可以, 如果唔鐘意, 第時就只會埋怨父母無同佢地安排最適當既野... 或者.., 還小朋友一些自由可以嗎?? 俾佢地有自己既想法, 等佢地破舊立新, 跳出框框, 可以嗎??

1 則留言:

Billy 說...

如果嚮香港, 我都會選擇俾D仔女讀國際學校...
如果 $$$ 上可以得話..