星期日, 2月 05, 2006

開場白

今日同朋友食TEA, 傾開見到朋友既開場白既問題., 我好自然咁話, 多數見面都係會話 "點呀, 近排你點呀?".... 結果佢就話我好鬼死Default., 之後, 我真係R哂頭, 其實大家見到D唔會成日見既朋友, 一開波會講咩呢?? 有無D意見比下我..?

4 則留言:

mad dog 說...

"喂, 又靚左喎!"
"mud 又瘦左呀?"
"呢排掂啦!"

guess most people welcome something nice loh!

Billy 說...

又靚左喎 <---呢個真係可以考慮下~ 等我改下口先~!

匿名 說...

我都覺得你呢句唔錯...hahahaha

Pingu

Billy 說...

哈哈, 得啦得啦, 下次約你食飯我會知講乜架啦 : )