星期二, 2月 28, 2006

理性分析....

近排有少少自己搵自己麻煩既感覺, 完全唔似一貫我既作風, 呢幾日不停咁考慮分自己既處境, 亦都同唔同既人Share過, 以下作出少少分析.... 想繼續留低既原因: 1. 呢度只係做左4個幾月, 咁快又走, 份CV會好唔靚仔 & 俾人覺得我好似養唔熟, 留唔住, 做唔長既感覺 2. 呢度既人際關係網絡仲有好大既發展空間, 貿貿然走左會浪費左呢邊既機會 3. 六月就考CFA, 呢度既生活容許我有相對多既時間去溫習 4. 呢度個老細好好人 唔想繼續留低既原因: 1. 工作中無乜野可以令到我有興趣有心機去 pay effort 2. 希望搵到份工我可以放多D心機時間落去而又可以換黎一個大D既回報 3. 呢度有幾多同事俾唔到一種 Professional 既感覺我..., 有好多都好似係hea下hea下呃飯食等退休咁.., 我唔想搞到自己懶哂 4. 人工低 5. 我搵唔到自己個 Value 嚮邊度 其他同事既意見俾我都係建議我應該走.., 覺得如果唔走, 會連未來既時間都WASTE埋... 我其實仲未決定到...., 你地有無咩意見俾我??

1 則留言:

匿名 說...

我堅持叫你早走早著啦..baby