星期五, 2月 10, 2006

怕怕....唔好壞呀!

還記得以前久唔久就會嫌部電腦行得慢, 索性諗都唔諗重裝windows去tune番快部機~ 之後慢慢install番D常用既 software, 執頭執尾, set 番好自己習慣既 shortcut, 之後煥然一新, 好似新電腦一樣, 享受著速度感.. 不過...自從出左黎做野, 換左電腦之後, 我發現....原來我兩年幾無試過再做呢個傻事.... 今晚番屋企開電腦, 竟然入唔到windows, 話叫我搵番個boot device出黎, 然之後先用到云云... 嘩我頂.., 當時我心諗, "保你大呀, 你咪壞呀" , 我真係付出唔起個 Time cost 同精神去裝過個 windows 入番哂所有野... 心急之後我起碼 reboot左5-6次, 重新開過機2-3次... 結果都係一樣..~ 好彩自問由細玩電腦玩大, 忽然間諗起可能係Bios問題, 我即刻入去睇睇, 望左陣, 諗左諗, 發現左個問題 ~~ (原來佢個boot sequence錯左, 但係唔知點解會忽然錯左 =_=), 焦急既我竟然改番正之後即刻又出番去啦~... 點知結果一樣啦, 我拗哂底....., 之後決定無理佢, 走鬼左去攪第二D野一陣... 再番黎, 入BIOS睇, 先發現自己頭先原來無 save......嘩, 都唔知仲乜叉事會咁... 我拿拿臨執番正, 終於....俾我見番windows xp個畫面.., 我心情先冷靜番落黎... 今次經驗...真係頂一聲...~ 唉, 而家真係唔識玩電腦...好鬼怕佢有事... 事關而家夜晚無左部機, 真係爭好遠.....~ 保你大....千奇咪再攪鬼我呀~ 我受唔起打擊.....: ) 亦都請大家留意....我已經唔再係IT人.....唉~

沒有留言: