星期一, 2月 20, 2006

被串?

經過星期六晚同恒記同事既晚飯 + 精采既夜晚, 及星期日既休息... 今日番工竟然俾其中一個大客串親!!~ 呢個大客其實都係o岩o岩識, 見過一次面其實都知佢麻Q煩.., 不過都係怪我之前無做足功課, 上到去UP UP下事旦講左D rate 既 range 出黎, 竟然俾佢大番轉頭話我一定知度係 above 呢個 rate, 叫我之前去做番好D homework先 (竟然仲要用英文... !_!) , 實在太可惡~~~ 雖然其實我同事話個客都只係擺番個老細款出黎, 認真, straight forward 個隻, 不過我自己又真係衰無做好preparation既 (唉...星期一魂魄都未番...)... 不過都好, 呢排個人做野做得hea得滯, 呢一野正好警惕番我要認真番少少....唔好太hea.., 哈哈!~ 放心, 呢個客, 我絕對有能本事捉到佢實一實, 睇住黎, 嘿嘿!!~

沒有留言: