星期四, 2月 23, 2006

耐性...

點樣先可以訓練到一個人既耐性?? 點樣先可以訓練到一個人唔會咁容易受外間既誘惑?? 嚮呢度做左四個幾月啦..., 其實一路都Run得幾好... 但係過左農曆年開始..., 我竟然又開始日日睇Ads... 究竟我自己想點, 我一樣唔係太知.... 只係.., 開始慢慢搵緊自己個 Value 嚮邊..... 同另一位比較熟既同事傾開做野既問題, 發現其實工作上既滿足感其實真係好重要... 另外我唔能夠否認人工係另一個我好Concern既問題.... 而家最主要就係呢兩樣野我未說服到自己..., 第一就係話工作上我開始搵唔到自己個 Value.., 第二, 就係我絕對覺得我自己人工係 underpaid....當然我剛剛入黎我唔能夠 expect D乜.... 我亦都好明白黎緊6月有個好重要既試要面對.., 過埋個試我會有 bargaining power 好多...再加埋如果有人收我讀Master會更好... 但係..., 我就係發現自己開始缺乏耐性...., 竟然咁快又有離心... 不過老實講份工係真係幾 hea 架喎..., 只係我照計唔係, 亦都唔應該只係追求 hea囉...!! 點算....點算.... 唉~~連我自己都開始覺得自己麻煩...=_= (好, 呻完....)

沒有留言: