星期二, 6月 06, 2006

懶...

睇完soso個 Blog, 對比左佢剛剛番而家份工, 同埋而家既心情..., 某程度上原來我地都面對到同一樣野... 或者大家都係一樣, 對一份新工都係充滿熱誠, 滿腦子都係諗住點樣可以做得好D, 放幾多時間心血落去, 希望做到D成績出黎.. 但係越做得耐, 就會發現入面並唔係你所想咁好, 抄錄soso's blog既一句 "太多野做,太少回報,升職無望,加薪泡湯,冇人賞識,日日捱罵,系統無能,人事腐敗," 雖然唔係全部同意, 但係有幾樣野都幾中 point... 係我太無耐性?? 定還是我太過自我... 做而家呢度既客就還好, 做 Staff?? 你發夢... 考完試反而心情麻麻..? 我都唔知自己點解會咁衰格..., 可能真係D問題逼到埋身... 到真係要面對既時候, 唔容許我再放埋另一面.. 呢排諗野又開始負面番? 唉~~ 出面快D動土完畢啦, 心情真係麻麻....

沒有留言: