星期四, 6月 08, 2006

低Q能..

都唔知你條友咩心態..., 講到明哂個客係要A同B, 擺到明我地可以Offer到A同B俾個客, 又解釋左俾你知你如果唔係俾A同B個客既話個客會A同B都唔要... 你係都要欏你個C同D出黎 present 俾個客, 結果攪到個客勁唔開心, 嚮度嘈喧巴閉.... 佢梗係唔會嘈你啦, 你老細嘛, 咁咪嘈左落我度囉..!!! 好彩我同個客o岩咀形sa哂lum..., 不過都唔知單生意搵唔搵得番番黎... 我事前做左鬼死咁多功夫俾你一獲過叉喎哂..., 真係頂你... 你少左一個半個客可能覺得無所謂, 但係我一個半個都唔可以少架!!! 根本上都唔係為左解決問題, 只係識得制造梗多問題俾我...., 唔係個個客都受你個套架, 你都要understand唔同情況唔同situation架..! 仲嚮度扮哂野話經驗多..., 我頂!

2 則留言:

Billy 說...

唔係連呻下都唔俾呀嘛......

Billy 說...

谷住谷住, 會爆瘡架, 哈~
呻左出黎會舒服D嘛