星期五, 6月 30, 2006

終於開左口...

經過多方面既諮詢, 今日終於同左現任老闆講我會轉Dept. 其實apply係好耐之前既事 (都已經成兩個WEEK), 但係到今日我Confirm左我D野過到HR度先同佢講, 某程度上佢都會覺得我唔係咁俾面佢.., 因為攪到佢差唔多係最後一個先知.. 但係我又有咩辦法?? 邊個叫你之前唔幫我手搞轉Dept, 我真係覺得你唔怪得我, 我梗係等我條後路Plan好哂先知會你啦, 話哂又唔係識左好耐, 你又俾唔到種感覺我你係會幫我諗..., 你估我唔驚你會叉隻手出黎阻住我做野咩?? 我都要為我自己著想下架嘛... 可惜啦, 我相信你都未必相信我可以嚮咁短時間搭通哂各條路~ 等你仲話我建立關係要改善?? 話哂呢樣係我自己幾 proud of 既野, 我好想話俾你知我唔係剩係得呢一條路添呀, 我仲有多一條後路.., 你睇下你令到我幾咁唔鐘意留嚮度?? 雖然都未必可以怪哂你, 始終都係呢個Dept既nature令到我要走既, 不過你既supportive既程度都係其中一個幾重要既 Factor.... 到我今日同你講既時候, 你都仲要話點解點解, 當然我都好明白你站在既立場唔可以太負面, 但係我都覺得你太唔了解我啦掛?? 我真係爭在未白紙黑字寫出黎o者, 同你講都講過起碼兩次啦..., 邊個叫你乜野表示都無.. 等埋星期一就可以 Confirm 係咪走得, 轉到過去會係一個新開始, 希望可以操到自己勤力番D啦, 呢三年..., 我真係太懶太懶了.... 多謝幫過我既人, 不過, at this moment 我仲有D野收埋緊.....且看故事發展如何...

3 則留言:

匿名 說...

wish u have a brand new start!!

add oil la.. haa

kate

匿名 說...

轉去邊個 dept 呀?

Billy 說...

做埋 credit 同 trade finance 既 dept 呀..., 係咁易都可以講得上要做fsa囉...