星期三, 7月 19, 2006

2006年7月14日 上海3日2夜之旅 Day 1

2006年7月14日 上海3日2夜之旅 Day 1 旅程今日開始, 晨咁早起身check一check無漏野就即刻出發, 落去APM隔離買左個腸粉同麥精食, 等埋胡炳就坐A22去機場~ 到左機場拿拿臨check in confirm左係咪坐10:00機飛, 好彩琴晚confirm左, 因為原來架機都幾爆, 成功check-in (當然唔多唔少串下駿駿點解我可以調早一班機啦, 哈), 之後我地就再去左大家樂坐低飲杯野食少少野~ 坐低食野吹水又睇下有咩行程之後就過去坐無人架駛等入閘上機, 成程機其實都無乜特別, 都係食下飛機餐, 睇下報紙, 食下 Haagen Das 雪糕咁, 到落機之前就搞笑, 大家未停機就開定電話, 個個都有SMS收到所以嚮機, 我就較左震機所以無出聲, 但係胡炳就嚮到鬼咁大聲, 俾個空姐埋黎串佢話而家仲未開得電話.., 勁樣衰, 俾人串完之後仲要即刻停左機..., 真係笑鬼死, 哈~ 落左機, 出埋閘, 就出去坐5號巴士直出人民廣場, 緣途基本上都係訓下覺咁, 風景其實都無乜點睇, 到左人民廣場再轉的士我地就到左落腳既華美國際酒店... 間酒店..., OK啦, 預左唔會話特別靚, 但係點不知個reception trainee 就真係勁頹, 講野細聲又快, 完全唔理會我地係遊客, 而且D野又唔熟, 我地明明俾哂錢都仲要我地俾多次黎做 deposit, 屈左我地 $1500 cash, 真係頂佢... 番到房我地settle一陣就同左肥仔會合啦, 執一執行裝就正式出發~ 我地嚮酒店一路行, 經過上海老街, 想食豆腐花但係無涷既, 結果無食, 慢慢行過D橫街少巷就到左第一個景點--豫園~ 我地都係四圍行下影下相, 但主要我地都係頹頹地影, 哈, 我估我地都係因為慣左食多過睇景...我地仲係咁話, 呢D相, download 落黎就ok啦, 哈哈... 之後過左去南翔饅頭店食小籠包, 我地上一樓食, 原來佢越高食就越貴, 我地1/F食, 叫做麻麻地咁啦, 都好過地下欏住個外賣兜咁食既, 熱辣辣.... 及後我地過埋去城隍廟, 參觀之餘又拜下神咁囉, 都叫做有影下相, 再行下豫園四周圍, 我地就望開豫園準備過外灘觀光~ 點知想步行過去既時候佢落起雨上黎, 結果我地又兜多個圈, 之後先再行過去, 外灘我地都影左唔少相, 不過可能唔係夜晚啦, 我硬係覺得同維港無得比..., 香港靚好多, 再加上始終香港D文化同教育水平係高D, 上海想追香港?? 仲有一段好漫長既路~~, 哈! 行完外灘, 我地又行埋南京步行街, 上左uniqlo 買野, 駿駿上到黎上海竟然係買左兩pack襪, 之後又去左書城, 叫做嘆下冷氣抖一抖咁囉~ 之後諗住坐的士去食飯啦, 嘩, 頂佢....行左半粒鐘有多都截唔到的士, 結果搵到架貨VAN車我地去, 仲好, 平DD添~ 我地去左瑞金賓館既錦怡軒食飯, 原來個度個大廚係專整點心出名, 我地由肥偉發辦, 叫左好幾點特色小菜, 當然唔少得出名既花生穌同合桃穌, 味道好好, 我地影下相, 行下抖下, 食完飯就離開~ 我地再CALL番頭先架貨VAN, 車左我地去浦東既金茂君悅, 又係係咁易影下相啦, 影下東方肥珠塔, 就上左金茂87樓既酒吧, 九重天酒吧飲野~~~ 入面都幾 grand, 個VIEW亦都非常非常之正, 嚮全世界最高既酒吧飲野, 個感覺真係唔錯, 呢度每人有$120+15% 既 minimum charge, 但係我地每人都飲兩杯, 話咁快就到啦, 哈~ D野飲都幾特別, 我仲影左D cocktail 既 menu, 番到香港就學下點知...哈! 呢間野特別在有風水師同魔術師嚮度, 我估都係服侍D老外啦, 我地就唔會嚮度搵佢地黎玩!~ 可能今日大家都比較累, 飲野傾計到11點靚鐘就走, 因為我地都好早到, 其實都坐左好耐~ 結果就落番去坐的士番酒店沖涼訓覺準備第二日行程!

沒有留言: