星期四, 7月 20, 2006

2006年7月15日 上海3日2夜之旅 Day 2

2006年7月15日 上海3日2夜之旅 Day 2 照舊八點咁上下起身, 梳洗埋就落去食酒店個自助早餐..., 落到去...頂, 無乜冷氣, 野食又少, 不過算啦, 咁既酒店咁既餐廳都預左會係頹架啦...係咁易飲杯橙汁整件多士食隻蛋加少少野就走, 準備我地今日既旅程... 我地坐的士去上海旅游集散中心, 等埋肥仔, 就買package (RMB80@)去朱家角觀光, 原來當地D人都幾勁, 成個鐘既車程照企住逼住上去, 我地呢D hea精當然等到有位坐先上, 終於上到車坐定定我地就開波....訓...~~ 哈哈, 一上車就訓..., 可能大家都唔夠訓既關係啦~ 大約坐一個鐘多少少啦, 就到達目的地, 朱家角係上海其中一個水鄉, 都係睇D小橋流水個D啦, 當中都不乏唔少展館同風景睇既, D風景又真係幾靚既咁, 我地都係係咁易又影下相, 觀光下咁囉, 個套package好似有十幾個景點包左入場費架, 我自己就去哂咁多個, 雖然都係走馬看花, 但係總算叫做完成一個任務啦, 哈哈..其實我地都影左嚮多相, hea 影又有, 團體又有, 行到咁上下我地仲去左坐船仔嚮條河度遊覽下, 都係吹下風影下相無聊下咁囉, 旅行團就咁上下啦~ 行哂朱家角我地係咁易食少少野就坐番車番巿區啦, 當然唔少得又係訓啦~~~番到Town我地去左坐地鐵, 好似去到陜西路站就落車~我地之後嚮百盛百貨都行左陣街, 叫做過下冷河漢下冷氣咁囉, 當然唔少得去睇下我地至愛既酒~~~啦, 哈~ 其實都係類似吉之島個類咁... 行完商場, 之後就行左一條漫長既路程 (我地懷疑俾肥仔昆) 就去到一間好有特色既餐廳, 叫"螢七人間", 呢間野係一系列日本人設計既餐廳其中一間, 主要都係sell concept, sell 新派~ 佢個門口已經好特別, 無招牌, 只有射燈射落地下有個logo, 行完stair上去, 又有機關, 要玩個九宮格既迷語先開到門, 開錯左門仲會有 "gotcha" 俾黎睇黎串下你, 勁搞野..~ 千辛萬苦終於開到門, 間餐廳原來有分飲野同食野, 黑媽媽咁既, 好特別, 上到3樓又會望到出面, 總之個FEEL就好正, 我地叫野食啦, 當然有叫酒飲, 我地飲啤酒, 點知佢個啤酒杯都特別過人(遲D貼相), 隻碟上面又會有D字俾你估番一句成語, 我地剩係玩呢D都覺得特別!! 仲有就係連佢個toilet都特別過人, 有機關先去到(而家都係唔好講係乜lu), 唔識玩既就...呵呵呵~ 呢間餐廳D野食都唔錯, 我地又試一間特色野~~ 食埋飯我地坐的士去新天地, 上去個商場係咁易行個圈, 無乜特別就落番出面D BAR飲野, 揀番間有 chaser feel 既, 叫做老第坊, 可惜都無個陣個感覺啦..., 不過都終於見識到上海有番D質素既女仔, 新天地呢區果然係好D!!! 嚮老第坊飲完野, 四圍行左一陣我地就番酒店lu, 番到上去先發現無水飲, 結果就落去買左個杯麵食, 哈~~~食飽沖埋涼就訓, 準備第三日即係最後一日既旅程lu....

沒有留言: