星期日, 7月 30, 2006

軟硬 Concert

星期三就去睇啦~~~ 超級期待... 外界一致好評~~ 可惜當晚嘉賓係千fa..., 希望唔好太差啦..

11 則留言:

匿名 說...

好彩我星期四先去, 知唔知邊個做嘉賓?

Billy 說...

3/8 係草蜢呀.....一定勁正啦~

Billy 說...

賣哂報紙啦嘛~~

匿名 說...

grasshopper, not bad boh! i wish it were anthony wong!

Billy 說...

明哥正呀...
不過明哥好似話係尾場~

我諗尾場一定超超超正!

極之期待下年軟硬Cross達明..
真係唔排除請假去買飛~!

mad dog 說...

唉, 尾場呀? ...

Billy 說...

係呀...我終於搵番條Link...
http://appledaily.atnext.com/images/apple-photos/400pix/20060729/Article_ent/entx103.gif

mad dog 說...

唔該哂!

Billy 說...

:)

Samuel 說...

Re: Samuel, 真係?? 即刻去睇睇你個 Blog先...哈~

哈我個唔係Blog啦, 只是我有野想講就講的日誌 :)

Billy 說...

哈, 我呢度都係一個俾我用黎發UP瘋既地方 :)