星期五, 7月 21, 2006

2006年7月16日 上海3日2夜之旅 Day 3

2006年7月16日 上海3日2夜之旅 Day 3 今日訓晏番少少, 因為琴晚飲得夜得滯既關係啦..., 本身諗住約埋肥仔去食早餐既, 點知佢地搞晏左少少, 我地又鬼咁肚餓, 於是我地就落左酒店餐廳係咁易咬少少野先再出發, 首先 check out左先, 同個senior d既 receiption係咁小佢地個 trainee, 我地放埋D行理嚮一邊之後就出發去番百盛百貨等肥仔~ 肥仔遲左少少, 我地嚮麥記等佢, 之後我地就去左食振鼎雞, 原來係上海好出名既小店, 好多上海人都食, 最主要都係賣雞, 雞粥, 麵, 原隻, 雞腳等等, 仲有內臟個D全部都有, 我地係咁易叫左少少試下, 都幾好味, 幾多風味咁啦, 不過其實就麻麻地特別o者.... 行下行下又經過豐裕生煎, 我地食埋D生煎飽, 熱辣辣嚮街邊食, 可能因為夠熱既關係, 所以都幾好味..., 食埋之後我地就繼續出發去搵鐵皮玩具屋買手信~~ 可惜我地開頭行錯路, 仲以為佢執左, 幾驚.., 不過途中經過一間買D甜品既, 叫 "上海哈爾濱食品店" (無錯, 又上海又哈爾濱), 我地係咁易執少少番去俾同事食下咁啦..., 之後又繼續搵鐵皮玩具屋~ 原來我地行錯左方向, 後尾發現左掉頭行, 終於去到啦~~~~ 入面好Q好Q多玩具, 個店主都好好人, 俾我地欏哂落黎玩, 有D正既又介紹俾我地, 我同駿駿都各自揀到手信買番去送俾人, 之後我地都仲留左一陣嚮度玩其他, 有隻母雞生蛋既又好正, 飛機又好正, 好多都好正~~ 我地仲同店主一齊影左相, 欏埋佢咭片, 等我地番到香港都可以上網搵番黎睇~! 玩完鐵皮玩具屋, 買完手信, 整個行程都差唔多, 我地坐的士諗住番番酒店欏埋D行理就準備食少少野閃, 點知坐的士都有特別野發生, 我地親歷一宗交通意外呀, 我地架的士炒左落一架轉緊彎既的士度, 攪到我地要落車再轉過另一架車番酒店, 仲要原來路程超近..., 不過算啦, 反正我地唔識路... 欏埋行埋, 我地坐的士去番南京步行街, 其中駿駿同胡炳又買左少少snack做手信, 不過我就無買啦..., 係咁易影左一兩張相, 就過番浦東個邊正大廣場既小南國hea食野同休息下, 我地晏去到(差唔多兩點啦), 食到成四點幾, 最主要都係不停咁傾計+講笑+食野+飲水, 哈..., 總結下行程之餘又relax下, 非常唔錯... 食埋野我地就坐地鐵再轉去坐磁浮列車去機場走啦, 架磁浮又真係幾快, 7分鐘到機場, 相比我地落TOWN化左個幾鐘真係唔錯, 睇住佢慢慢加速到430-431km, 個感覺都唔錯, 我仲拍埋套片添, 哈哈... 由於鬼咁快就到左機場, 我地又將坐個班機調早左, 好成功地又可以唔駛坐嚮度白等, 我地去duty free買埋最緊要個D野, 嘿嘿...., 之後就上機lu... 不過今晚港龍機唔知仲乜..., 竟然D set dinner無剩? 唔夠同一款派, 又有另一款係辣既, 少人要D, 但仲要派哂, 攪到胡炳想話食多個都竟然話無...真係有點兒那個..., 呢D程況應該唔會出現嚮國泰機度.... 坐左兩個靚鐘, 番到香港lu..., 胡炳戰戰競競出閘之後, 我地就坐番A22番屋企lu.... 整個行程就係咁野~~! 今次既遊記都寫得幾詳細, 哈!!! --------- PS: 成個旅程麻煩哂肥仔既安排同策劃仲有解釋~ 感謝感謝

沒有留言: