星期一, 7月 31, 2006

沒有方生孔生, 我的精神餓了...

最主要原因係無左每朝早睇信報既最佳食糧.... 方生及孔生分別去搵佢地既對象, 因此而別去信報, 確實令唔少讀者失去每朝既最佳讀物... 今朝買信報個陣, 好心急想睇下財進才俊版(及後改名了)的半版會係乜.... 可惜...都係已經變哂其他野了.... 希望有日再可以嚮其他地方睇到佢地兩位既文筆, 或者再有其他後浪出現... 信報我仲會支持多一陣, 頂唔順既話, 我都係花多D時間睇番我要睇既書上面lu.... 不過..., 而家欏起份信報, 真係唔知由邊一part起入手... (老曹係好, 不過太長....要慢慢睇先得; 林老先生既就要用腦去睇, 朝早我未ready)

沒有留言: