星期四, 9月 07, 2006

融入新環境

新環境?? 我已經覺得唔新啦.. : ) 轉左 Department 其實都未夠一個月, 當中仲要有兩個幾禮拜去左上 Training, 但係已經覺得自己叫做融入左呢個新既地頭... 感覺唔錯, 呢度計埋小弟總共有8位同事+1個老細~ 同其中一個 senior 玩得埋D, 佢話因為佢都係壞人, 所以我地先會咁好傾..., 我地基本上咩話題都傾到, 由玩到做野都OK, 蛇王呢方面大家都有一手 : ) 老細又係唔錯, 不嬲都鐘意D老細係夠雷, 玩得, 有義氣, 會撐自己個隻, 仲要肯教我野, so far 真係幾欣賞佢... 或者講多少少, so far 正式叫做遇過4個老細, 其中3個都好好, 最PK個個.., 真係好PK!!! 真係好鬼難形容...太多仆街野~ 另外有個成日講是非既 Clerical 同事, 希望我唔會俾佢講啦.... 不過另外兩位同事就慘D.., 成日係話題中心... 跟住有另一位正經D既 senior 同事, 正經野最好都係問佢, 答得正路D, 哈哈! 其餘仲有兩位妹妹仔, 一個好一個唔好~ 另外再加兩位師奶, 聽聞又係一個好一個唔好..., 好既我覺得無錯.., 唔好既....well, 我又覺得 so far 無乜野o者~ 總之暫時黎講呢度個環境唔錯, 有野玩有野學, 希望...真係好希望我可以嚮呢個 department 又會留耐D啦 : ) 又希望人工個度, 有得再好D啦... 老細, 睇你表演啦 :)

沒有留言: